Re: Nova instal lació mantenint partició /home, és factible?

Es una de les opcions del menu del grub

On 5 25, 2010 1:08 PM, "joan" <calbasi@pangea.org> wrote:

Al 24/05/10 14:50, En/na Pere Nubiola Radigales ha escrit:

> [...]

No em referia a rrencar des del disc dur, em referia a rrencar com a "single user"... És això el que em deies que es configura a la placa base?

Salut,

Joan

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als...