Re: Nova instal lació mantenint partició /home, és factible?

Al 24/05/10 14:50, En/na Pere Nubiola Radigales ha escrit:

Es una opció del setup de la placa.  Mirat el manual de la placa base.

No em referia a rrencar des del disc dur, em referia a rrencar com a "single user"... És això el que em deies que es configura a la placa base?

Salut,

Joan

On 5 24, 2010 1:11 PM, "joan" <calbasi@pangea.org <mailto:calbasi@pangea.org>> wrote:

Al 24/05/10 12:16, En/na Pere Nubiola Radigales ha escrit:

> [...]

Com ???

> quant et demani la contrasenya entra la contrasenya de root > Arrancaras en modus consola i amb ...

Podria estar bé provar-ho... m'estalviaria una instal·lació nova :-)

Merci :-)

Joan

--

Joan Cervan i Andreu http://personal.calbasi.net "El meu paper no és transformar el món ni l'home ...

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi