Re: Canvi d'arquitectura a través d'apt-get

Hola,

 Perdona el retard, (la llista la reviso cada quan tinc temps per fer-ho i vaig com vaig).

 Desafortunadament, no, no vaig trobar res al respecte. Tot i que és cert que no vaig buscar més de dues tardes a estonetes.

 Igualment no crec pas que hi hagi el paràmetre màgic a l'apt per canviar d'arquitectura (o sí). Però sí que crec que es pot fer a mà: encara que sigui arrencar des de CD i fer un cp patillero del kernel, un chroot canviar el source list i fer una actualització de tots els paquets. Encara que igualment, el problema serien alguns arxius de configuració... I ara m'imagino el mal de cap a que es podria arribar en cas d'intentar-ho... I crec que seria millor reinstal·lar amb el CD d'instal·lació de la nova arquitectura. (A no ser que es tingui un sistema per fer la prova en qüestió ;P).

Salut!