Nova instal lació mantenint partició /home, és factible?

Hola,

Pregunto per assegurar-me, perquè em penso que si que es pot fer...

Estic a punt de instal·lar debian en un ordinador nou (el vell te problemes de hard-placa base), i pensava si podria aprofitar la partició a on tinc posat (exclusivament) el /home. Jo crec que si poso el disc dur a l'altre ordinador i "li dic2, que em munti el /home a la partició a on ara el tinc (sense formatejar), no hi hauria d'haver problema, oi?

Un altre alternativa seria saber si puc aprofitar la partició a on tinc muntat el sistema arrel / en el nou ordinador, però juraria que això no ho puc fer perquè el hardware és diferent, oi? O hi ha manera de fer una mena de "reconfigure"???

Salut,

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi