Re: Votar la diagonal

El Tuesday 11 May 2010 21:06:40 Eloi Notario va escriure:
> El Dimarts 11 Maig 2010 10:48:34 Marc Olive va escriure:
>
> Sí, i no em surt a la llista de certificats disponibles, ni amb el
> clauer posat ni exportant-lo a l'Iceweasel. M'ensumo que deu buscar el
> certificat al repositori de la màquina virtual de Java i no al del
> navegador.

Aposto més que busca el de l'Iceweasel i no el troba.
Ho dic per que estic treballant amb la integració de certificats digitals i
firmes usant les eines del CATCert (.cat) i l'applet que proporcionen només
funciona amb W$ (IE o FF). Teòricament també hauria de funcionar amb altres
SOs i Mozilla/Firefox però no he sabut com fer-ho, ni amb Mac ni Linux. Em
trobo amb el mateix problema que no hi han els certificats.

Per si interessa, el problema que em trobo és que els certificats es poden
anar a buscar a diferents repositoris: el de Windows, el de MacOS, el de
Mozilla, el de Java o del lector de eDNIs.
L'applet que proporciona CATCert té implementat el repositori de Windows i el
de Mozilla, però no els de MacOS ni Java (aquest últim hauria d'haver sigut
el primer a implementar, opino), tot i així, no he conseguit fer funcionar-ho
amb el repositori de Mozilla, per tant funciona usant el de Windows, provat
tant amb IE com Mozilla.

Per això m'interessava saber si algú havia pogut.

--

Marc Olivé
Grup Blau

www.grupblau.com