Re: No em vol muntar un disc dur extern ( després de treure'l de l'fstab)

Hola,

[...]
> Ah, això és perquè devies tenir-ho configurat per tal que el muntés
> automàticament.

> Mmm.. quina era la partició que et donava problemes, la de windows?

Entenc que el problema es degut a que al /etc/fstab hi ha un /dev/sdb1
que no existeix fins que fiques el disc dins de l'USB.
Al engegar el sistema, intenta passar el fsck als dispositius llistats
al /etc/fstab, però dona un error per que el /dev/sdb1 no existeix. Es
tracta d'un error de configuració del usuari inofensiu (fins al
moment). Has mirat el tema dels UUID? Ara es poden identificar els
dispositius del fstab amb identificadors unics (UUID).

" i em recomanava eliminar-les" Wow!! I vas eliminar les particions?
Goodbye data!
Teoricament podries recuperar aquestes dades si tornes a fer les
particions com estaven i *no* dones format als discs (mkfs).

Sincerament, et recomanaria que miressis el manual on s'explica com
muntar i desmuntar discos. Amb mount i umount hi tindràs prou, des de
una terminal.
Amb KDE, GNOME i altres, t'ho munta automàticament al escriptori i
mitjançant el botó dret del ratolí ho pots _desmuntar_ que mai
_eliminar_.

De tota manera intenta enviar la sortida de
$ fdisk -l /dev/sde (a lo millor necesites sudo o ser administrador de
sistema, no estic segur).

Salutacions,
--
 Héctor Orón

"Our Sun unleashes tremendous flares expelling hot gas into the Solar
System, which one day will disconnect us."