Re: Visualitzar PDFs des del navegador Kazehakase [solucionat]

El Fri, 16 Apr 2010 16:41:09 +0000 (UTC)
Ferran Jorba <Ferran.Jorba@gmail.com> va dir:

> Hola hubble,
>
> [...]
>
> Ostres, jo també ho vull com tu!  De fet, inicialment a mi se m'engegava
> l'evince, però com a plugin.  L'únic que he fet és copiar i afegir una
> línia a /etc/mozpluggerrc prèvia a la que invocava l'evince canviant-lo
> per epdfview.
>
> Hubble, ja el tenies instal·lat, el mozplugger?

No, l'he instal·lat a conseqüència de llegir el teu correu amb la solució.

No he fet res, t'ho asseguro, ha estat instal·lar el mozplugger, invocar el Kazehakase, i donar-li aquest link: http://niebla.mine.nu:8000/cosas/softlibre.pdf  que se que hi ha un pdf.

> Estàs en Lenny?

No:
hubble@niebla:~$ cat /etc/debian_version