Re: Visualitzar PDFs des del navegador Kazehakase [solucionat]

Hola hubble,

[...]
> Curiós, a mi m'obre una finestra apart amb l'evince. Suposo que serà alguna
> cosa de plugins i configuració del desktop. Ja és com m'agrada :)

Ostres, jo també ho vull com tu!  De fet, inicialment a mi se m'engegava
l'evince, però com a plugin.  L'únic que he fet és copiar i afegir una
línia a /etc/mozpluggerrc prèvia a la que invocava l'evince canviant-lo
per epdfview.

Hubble, ja el tenies instal·lat, el mozplugger?  I això que em dius que
se t'obra una finestra nova, és amb el Kazehakase?  Has invocat màgia
potàgia?  Estàs en Lenny?

Gràcies,

Ferran