Re: Visualitzar PDFs des del navegador Kazehakase

El Tue, 13 Apr 2010 13:00:28 +0000 (UTC)
Ferran Jorba <Ferran.Jorba@gmail.com> va dir:

> Bon dia,
>
> m'he proposat passar dies sencers sense Iceweasel, avaluant altres
> navegadors.  Començo a estar una mica massa tip de la memòria que
> m'utilitza, i com em bloqueja el dispositiu de so.  He començat pel
> Kazehakase (http://packages.debian.org/kazehakase), i un cop he fet
> algunes personalitzacions, de moment m'està força bé.  Llevat que no sé
> com fer que s'engegi un visor de PDFs (en el meu cas últimament m'està
> agradant epdfview, http://packages.debian.org/epdfview).
>
> I això que li he preguntat a Google, eh?

> [...]

Hola Ferran,

Com ja saps kazehakase te 2 motors, el gecko i el webkit, tu pots triar el que vulguis o deixar-li a ell que triï.

Si executes un link d'un pdf amb el motor webkit, t'apareixerà un pantalla en negre, com fan tots els navegadors que funcionen amb el webkit que jo he provat (epiphany, uzbl, ...) perque no sap qué fer amb el pdf.

Si executes el link d'un pdf amb el motor gecko, et donarà l'opció de a on vols guardar el fitxer.

Si busques entre les tripes del firefox, veuràs que la configuració de què és el que ha de fer amb els pdf, veuràs que ho guarda a un fitxer anomenat: mimeTypes.rdf

Kazehakase no te cap fitxer que faci referencia a com obrir els mime's, solament amb el motor gecko te un fitxer que s'anomena localstore.rdf i que suposo que solament serveix per a guardar el contingut d'un link. (si fas about:config veuràs que per saber què es un fitxer mime reconegut pel sistema s'en va a /etc/mime.types).

No se com s'ho farà konqueror (no faig servir kde) que també fa servir webkit.

Jo he provat intentant copiar fitxers de configuració d'un programa a l'altra però no m'ha funcionat (tampoc tinc gaire idea de què fer :)
Es a dir, potser mimeTypes.rdf que es un fitxer de configuració de gecko (pel firefox) no està habilitat al gecko de kazehakase.

apa, sort.