Re: dubte en actualitzar skype

El 1 de març de 2010 8:19, Marc Olive ha escrit:

> El Sunday 28 February 2010 12:07:33 ros va escriure:
>
> Bones,

> El problema son les versions de les llibreries, si aquestes versions estan a
> Lenny o no no ho he comprovat pas.

> Per fer el pas només cal editar l'/etc/apt/sources.list canviant "etch"
> per "lenny", acutalitzar normalment i anar a fer un cafè al bar mentrestant
> (o una tila, segons els nervis). Abans de fer-ho mira les llibreries de
> Lenny.
> Fer còpia d'arxius de configuració importants que hagis tocat és bona idea,
> pero no sembla el cas.

> [...]

Només afegir un enllaç a les notes de llançament de Lenny, on pots
trobar ajuda per a actalitzar i algunes advertències a tenir en
compte.
Normalment no tindràs problemes greus, sobre tot si és un sistema
casolà, però mai sobra pegar-hi una ullada.

http://www.debian.org/releases/stable/i386/release-notes/ch-upgrading.ca.html

--
"I'm a carny. I live for games of chance." - Heroes 4x13

Antoni Villalonga i Noceras
#Bloc# ~> http://friki.CAT
#Jabber# ~> friki@bulmalug.net