Re: dubte en actualitzar skype

El Sunday 28 February 2010 12:07:33 ros@moviments.net va escriure:
> Hola,

Bones,

> necessitava unes versions de certes llibreries que no trobava
> (libasound2 libc6 libgcc1 libqt4-core libqt4-gui libsigc++-2.0-0c2a
> libstdc++6 libx11-6).
>
> Vaig deduir que es debia a que l'última versió d'skype necessitava
> llibreries només disponibles per lenny
>
> Creieu que el problema pot ser aquest?

El problema son les versions de les llibreries, si aquestes versions estan a
Lenny o no no ho he comprovat pas.

> En cas que sí, em recomaneu algun tutorial en concret per fer el pas?

Per fer el pas només cal editar l'/etc/apt/sources.list canviant "etch"
per "lenny", acutalitzar normalment i anar a fer un cafè al bar mentrestant
(o una tila, segons els nervis). Abans de fer-ho mira les llibreries de
Lenny.
Fer còpia d'arxius de configuració importants que hagis tocat és bona idea,
pero no sembla el cas.

> Gràcies

De res.

--