Re: Extrany problema amb chroot i scponly

El Tuesday 16 February 2010 20:05:44 Marc Aymerich va escriure:
> Mira amb l'strace que collons està fent el proces quan t'intentes
> logejar, ¿a que espera?.

Ho tinc pendent, si, així que pugui ho miro, gràcies.

> Pel que dius no hi ha gaires dubtes de que es
> tracte d'algun servei que tarda massa a respondre, tal com apunta el
> company Jordi.

Jo no n'estic tant segur. La majora dels segons que tarda al connectar és
mentres espera a que escrigui la contrasenya.

--

Marc Olivé
Grup Blau