Re: Extrany problema amb chroot i scponly

On Wednesday 10 February 2010 08:53:52 Marc Olive wrote:
> Quan intenten connectar s'ha de provar 3 o 4 cops, anar insistint fins que
> finalment connecta. Als logs apareix un "debug1: Received SIGCHLD" quan no
> connecta, adjunto el logs complet amb dos intents fallits i un de bo.
>
> El que em descuadra és que al final aconsegueix connectar...

Hi ha alguna part del sistema que pugui tardar una mica? Coses com una
validació d'usuari, un sistema de fitxers NFS, una resolució de noms DNS, un
mapeig de username/UID via LDAP...

Això podria explicar el comportament: connectes el primer cop, no aconsegueix
accés al recurs immediatament i talla la connexió. La tercera vegada que ho
proves ja li ha donat temps de preparar-ho tot.

Al marge d'aquesta elucubració: no trobo el teu mail original i no sé si ja
vas enviar el 'sshd.conf'. M'agradaria fer-li una ullada.

Has provat amb altres clients a part del WinSCP? I... sense chroot funciona?
--
### Jordi Funollet