Re: Extrany problema amb chroot i scponly

El Wednesday 10 February 2010 09:33:56 Cubells va escriure:

> Això et serveix?
>
> http://ves.cat/acue

Ja vaig mirar els permisos del dev/null, i em semblen correctes:

]$ ls -l /dev/null /var/lib/scproot/dev/null
crw-rw-rw- 1 root root 1, 3  1 feb 10:01 /dev/null
crw-rw-rw- 1 root root 1, 3 19 oct 15:52 /var/lib/scproot/dev/null

> salut!

Gràcies igualment,

--

Marc Olivé
Grup Blau

marc.olive@grupblau.com

Tel.       + 34 977 87 07 02
Tel i Fax. + 34 977 87 05 07

Plaça d'en Canós 9-11, 2on 1a
Espluga de Francolí
Tarragona

www.grupblau.com

Avís Important:  Estem canviant les nostres direccions de correu, si us
plau, actualitzeu la vostra llibreta de direccions amb la nova direcció:
marc.olive@grupblau.com