Re: vídeo - processament distribuït per xarxa

2010/2/4 hubble <hubble@telefonica.net>
Hola,

Últimament estic editant vídeo i necessito molta capacitat de procés. Com que compto amb un altra ordinador connectat per wifi amb 500KB d'ampla de banda), he pensat que podria posar-lo a treballar també.

Estic fent servir lives per donar-li brillantor i *encodejar* el vídeo.

La pregunta és per si em recomaneu algun paquet (o alguna pàgina) que pugui fer això, distribuir la carrega de treball entre el 2 ordinadors a l'hora de *remasteritzar* les imatges i *d'encodejar* els vídeos.

Hola, jo no hi tinc experiéncia amb això que vols fer, però m'ha semblat una cosa molt interessant i he buscat una mica al google. He trobat dues referencies que m'han semblat bastant prometedores. La primera es la que ja ha comentat el company miguel que es fer servir la modalitat cluster del paquet dvdrip http://www.exit1.org/dvdrip/doc/cluster.cipp i l'altre seria a través una aplicació dedicada que es diu 'media encoding cluster' sf: http://sourceforge.net/projects/bripper/develop i la web del projecte http://www.codergrid.de/

 salutacions
--
Marc