vídeo - processament distribuït per xarxa

Hola,

Últimament estic editant vídeo i necessito molta capacitat de procés. Com que compto amb un altra ordinador connectat per wifi amb 500KB d'ampla de banda), he pensat que podria posar-lo a treballar també.

Estic fent servir lives per donar-li brillantor i *encodejar* el vídeo.

La pregunta és per si em recomaneu algun paquet (o alguna pàgina) que pugui fer això, distribuir la carrega de treball entre el 2 ordinadors a l'hora de *remasteritzar* les imatges i *d'encodejar* els vídeos.

Potser vull fer una cosa que no es compatible amb la distribució de processos, en aquest cas aviseu-me :)

Gràcies.