Re: /usr/sbin/grub-probe: error: unknown filesystem.

El dg 31 de 01 de 2010 a les 19:42 +0100, en/na joan va escriure:
> En/na Salvador Muntané Sanegre ha escrit:

> Jo no sé comparant amb què... però la testing ja et dic jo que cada dos
> per tres te la juga... No és res greu o totalment irressoluble per un
> usuari avançat, però per un usuari d'a peu és totalment desaconsellable.
> De fet jo fins i tot m'he trobat amb algun disgust en alguna update de
> la estable de la feina :-(
>
> Total, per els usuaris d'aquesta llista, qualsevol branca va bé, però
> per a la gent "normal", estable i a esperar que no tinguin cap hard
> "massa nou"...

Parlem-ne d'això .... jo estic amb estable, ja que amb unstable, el pc
només el feia servir per solucionar problemes de la branca ... no per
treballar ni disfrutar ni jugar ni res de tot això que es sol fer amb un
ordinador ....
Marc FP

--
Marc Furtià Puig <marc.furtia@gmail.com>