Re: /usr/sbin/grub-probe: error: unknown filesystem.

A Diumenge 31 Gener 2010 13:45:45, joan va escriure:
> [...]
> però fa poc, per exemple, vaig instal·lar una estable en un equip que
> tenia impresora nova i resulta que els drivers no els reconeixia (la
> testing si). El que no se'm va acudir (i després ho he fet amb un joc
> que a l'estable te un bug: el de bouncy the rabbit) és de posar-li el
> paquet "testing" que inclogui els drivers de la impresora (no crec que
> tingui cap dependència rara).
>
> Però una pega de l'estable per a mi no és tant no tenir l'ultim pidgin /
> kde / etc. sinó tenir problemes amb el reconeixement de hard dels equips

Estic d'acord totalment d'acord, però jo sempre he fet servir unstable com a
escriptori, perquè m'agrada provar lo últim de lo últim i la veritat que
podria contar amb els dits de una ma, els problemes greus que he tingut amb el
sistema des de que faig servir debian.

En comparació a altres distros (com gentoo) crec que debian es molt estable i
robust en totes les seves branques.

De totes , ull amb la actualització del grub XD!

Salut.
Vado.