Re: /usr/sbin/grub-probe: error: unknown filesystem.

Jo la veritat, sense ànim de trolejar, però no sé que li veieu a la
testing. Fa un temps la vaig provar, va començar a fer coses rares i ara
I am very happy with la meva estable :)

Vull dir, quines aplicacions realment innovadores hi han a testing més
enllà de les que puguis tenir a estable per tal d'haver de patir i
arriscar? En el cas dels usuaris de KDE ho entenc, perquè estar l'any
2010 amb kde 3 ha de ser una mica trist. Però la resta...

Igual és que sóc massa conservador...

El dg 31 de 01 de 2010 a les 13:00 +0100, en/na joan va escriure: