Re: FORA DE TEMA: servidors virtuals

2010/1/14 calbasi <calbasi@pangea.org>:
> Ja sé que el fil és de fan temps, però jo ara em trobo amb problemes amb
> el meu servidor de sempre: hostforweb.com i he repescat els vostres
> missatges... Ara em miro les diverses opcions (la única que ja coneixia
> era ovh.es (i dinahosting em sonava també).
>
> aMB HOSTFORWEB HE ANAT TENINT INCIDÈNCIES DE TANT EN TANT, PERÒ crec que
> més aviat degudes a un script, oscommerce del 2002, que juraria que està
> mal escrit (pel que he llegit; tema d'índexos al mysql, etc.). Lo bo que
> tenen aquests és que el servei és 24h (com el que valtros recomaneu,
> suposo).

> [...]

Bones,
Jo sóc sysadmin de pangea.org. Nosaltres tenim els servidors a
Barcelona i complim la llei de protecció de dades :). Encara que a la
web no ho posi també disposem de maquines virtuals basades en openvz.
De moment els servidors están bastant sobredimensionats aixi que les
maquines volen :)  Si t'interesa pots trucar o escriure a
suport@pangea.org .

Salutacions.