problema amb l'automuntatge de cds

Hola,

Fa unes setmanes vaig desinstal·lar un munt de paquets
que em creia que no necessitava, i ara l'automuntatge de
cds/dvds no em funciona.

El problema és que quan poso un cd el dmesg no mostra cap
missatge indicant que l'ha detectat, per tant m'imagino
que ha de ser alguna cosa del kernel. Quan connecto una
memòria USB en canvi, sí que la detecta i el nautilus/
gnome munta el disc. Amb el cd posat, fent
'mount /dev/hda' el munta, però el títol del CD està
equivocat.

Ernest