Re: Problemes amb locales i el teclat a squeeze

Hola bones,

A Divendres 08 Gener 2010, Xavier De Yzaguirre va escriure:
> Afegint mes informacio:
>
>         - a l'obrir terminal com a root, el menu esta en catala.
>         - a l'obrir terminal com a usuari, el menu esta en angles

	Hmmm... a quin menú et refereixes? els terminals no en tenen. T'estàs
referint a l'obrir una sessió gràfica enlloc de terminal potser o a un emulador
de terminal (gnome-terminal, kterm, aterm...)?
	A l'entrada del login de la sessió gràfica (dir sessió X queda molt pornogàfic,
jeje) molts cops pots escollir quin idioma (locale) usar per la sessió, depèn
de quin gestor d'entrada usis (kdm i gdm tenen la opció, xdm no) i de quin
tema/skin del gestor hagis posat, alguns temes no tenen els menús. Mira si a
la entrada tens algún menú per escollir idioma, i si uses kdm o gdm i no el
tens prova altres temes del gestor.

> Per cert, veig per els comentaris que hi ha força gent d'una edat que fa
> suposar que el primer ordinador personal el va veure quan anava a la
> facultat.

	Jeje, jo a l'entrar a la facultat ja tenia Linx instalat a casa i havia
programat algunes tonteries (ja fa més de deu anys).

> Jo el primer que vaig remenar va ser u Elite Euroiplus II (em sembla
> recordar) que tenia dos flamants disqueteres de 512 KB i 16 KB de RAM.
> Com que soc una mica drapaire fins fa poc l'he conservat, pero la dona
> em va donar un ultimatum, o tota la electronica obsoleta al carrer, o la
> electronica i jo al carrer.

	El meu primer va ser un spectrum a caset amb 64k o similar, i després un
amstrad de 256k amb disquetera. Ja fa anys que els vaig portar a la
deixalleria.

--
Utopic
Q:	What's yellow, and equivalent to the Axiom of Choice?