Re: suport per la ela geminada a l'emacs

 6/01/10 @ 23:12 (+0100), thus spake Orestes Mas:
> A Dimecres, 6 de gener de 2010 20:28:29, Francesc Alted va escriure:

> Aquest caràcter que proposes no és pas una ela geminada, car li manca una
> segona "l", és a dir: "ŀl".
>
> Ara per ara la ela geminada s'ha de composar amb 2 o 3 caràcters en lloc de
> un, cosa que provoca multitud de problemes.

Si es pogués composar amb dos caràcters no hi hauria problema.
De fet, a l'enllaç que envies, diu que la ela geminada ha d'ocupar
el mateix espai que una ll, cosa que només es pot aconseguir si la ela
geminada ocupa dos caràcters (a no ser que simultàniament proposin
reduir la ll a un sol caràcter també).

El que passa és que si no es fa una acció coordinada des del govern
que passi per incloure una tecla nova als teclats i adaptar els
principals programes, veig difícil que es pugui canviar la situació.