Re: suport per la ela geminada a l'emacs

A Dimecres, 6 de gener de 2010 20:28:29, Francesc Alted va escriure:
> A Wednesday 06 January 2010 14:45:53 Ernest Adrogué escrigué:
>
> I no t'ajudaria emprar una ela geminada com un sol caràcter?  Unicode la
> suporta, i el X.org ho farà també.  Jo use aquesta recepta:
>
> https://www.selidor.net/trac/wiki/20060304T0023-ortotipografia
>
> i puc posar eles geminades arreu (per exemple: ŀ - si no la veus serà
>  problema de la teva font.)

Aquest caràcter que proposes no és pas una ela geminada, car li manca una
segona "l", és a dir: "ŀl".

Ara per ara la ela geminada s'ha de composar amb 2 o 3 caràcters en lloc de
un, cosa que provoca multitud de problemes.

Si us plau, mireu-vos el següent document, que parla d'això:

http://www.jornadespl.org/biblioteca/v-jornades/comunicacions/desenvolupament-
d-una-eina-correctora-d-eles-geminades-per-a-documents-pdf

(enllaç curt: http://bulma.net/link/?l10743 )

Orestes.