Re: suport per la ela geminada a l'emacs

 6/01/10 @ 20:28 (+0100), thus spake Francesc Alted:
> I no t'ajudaria emprar una ela geminada com un sol caràcter?  Unicode la
> suporta, i el X.org ho farà també.  Jo use aquesta recepta:
>
> https://www.selidor.net/trac/wiki/20060304T0023-ortotipografia
>
> i puc posar eles geminades arreu (per exemple: ŀ - si no la veus serà problema
> de la teva font.)

El vaig provar de fer servir, però em vaig trobar que encara era més
incompatible que la ela i el punt. El LaTeX l'ignora totalment, i els
correctors d'ortografia senyalen les paraules on apareix com a incorrectes.

Per altra banda, a l'especificació Unicode hi ha una nota referent a aquest
caràcter dient que només l'inclouen per mantenir la compatibilitat amb no sé
quin joc de caràcters obsolet, i recomanen fer servir els caràcters separats de
ela i punt.

Salutacions.