Re: suport per la ela geminada a l'emacs

A Wednesday 06 January 2010 14:45:53 Ernest Adrogué escrigué:
> Hola,
> fa temps vaig enviar un missatge a la llista d'ajuda
> de l'emacs, preguntant com fer que el caràcter "·" de
> la ela geminada es consideri part de la paraula. Em van
> donar la resposta:
> http://groups.google.com/group/gnu.emacs.help/msg/861239da192b778f?
> Si executo instruccions que modifiquen la taula de sintaxi,
> funciona. El que no sé és com fer-ho perquè l'emacs executi
> les instruccions automàticament si detecta el local ca_ES.
> El format s'assembla al dels fitxers que hi ha a
> /usr/share/emacs/23.1/lisp/international/
> [...]

I no t'ajudaria emprar una ela geminada com un sol caràcter?  Unicode la
suporta, i el X.org ho farà també.  Jo use aquesta recepta:

https://www.selidor.net/trac/wiki/20060304T0023-ortotipografia

i puc posar eles geminades arreu (per exemple: ŀ - si no la veus serà problema
de la teva font.)

Au!

--
Francesc Alted