suport per la ela geminada a l'emacs

Hola,
fa temps vaig enviar un missatge a la llista d'ajuda
de l'emacs, preguntant com fer que el caràcter "·" de
la ela geminada es consideri part de la paraula. Em van
donar la resposta:
http://groups.google.com/group/gnu.emacs.help/msg/861239da192b778f?
Si executo instruccions que modifiquen la taula de sintaxi,
funciona. El que no sé és com fer-ho perquè l'emacs executi
les instruccions automàticament si detecta el local ca_ES.
El format s'assembla al dels fitxers que hi ha a
/usr/share/emacs/23.1/lisp/international/
però afegint el fitxer allà només sembla que no n'hi ha prou.
Algun entès en emacs sap com funciona aquest tema??

Salut.