Re: errors d'execució

Hola,

Prova de veure l'únic "log" visible a nivell d'usuari, el dmesg. Allà veuràs si hi ha hagut errors de disc.

Salut i sort

El 5 de gener de 2010 16:23, tictac <tictacbum@gmail.com> ha escrit:
jo vaig trobar-me en un cas semblant i va resultar que havien instal·lat un
rootkit al sistema, prova d'instal·lar i executar chkrootkit... sense alarmar
eh?

A Dimarts, 5 de gener de 2010, Utopic va escriure: