Re: en quedo sense inodes

Perdoneu les molèsties, he interpretat malament un "warning" de
nagios. Tinc inodes per a parar un tren. De totes maneres, si algú se
sent didàctic i vol respondre a les preguntes, les llegiré encantat.
La cultureta no ocupa lloc, diuen.

rpb

El 14 / desembre / 2009 15:44, Ricard Pradell <rpbsant@gmail.com> ha escrit: