Re: en quedo sense inodes

Bona tarda,

Doncs no pots. Tal com tu dius has de reformatar la partició. Però no
ho tens molt complicat si pots connectar un disc USB extern per
exemple amb com a mínim el mateix tamany que la partició que vols
canviar. Pots copiar totes les dades al disc dur extern temporalment,
reformatar la partició local i tornar a pasar les dades. Et recomano
"rsync" per fer les copies i mantenir tot el sistema intacte.

O evidentment si tens prou espai de disc en local també ho pots
resoldre d'altres maneres. Per exemple pots treure part de
l'estructura en una nova partició. Pero imagino que si tens molts
inodes ocupats es perque fas servir molts hard links i aleshores això
no et funciona entre particions.