Re: sudo amb usuaris ldap

Ja té raó n'Orestes, que sempre vas amb segones ho amb terceres, tot i que en el teu cas puc entreveure certes connotacions topològiques que m'impel·leixen a puntualitzar que la clepsa a la que em referia  no era la "la cabeza que nos rige" sinó l'altra, la que queda entre espatlla i espatlla i més o menys a l'alçada del nas.

Per cert, la sintaxis ja la tinc clara, el que no tinc tan clar és la vista, serà cosa de la edat :(

El 11 / desembre / 2009 18:50, Jordi Funollet <jordi.f@ati.es> ha escrit:
On Friday 11 December 2009 18:42:07 Lluís Gras wrote:
> Ostia !!!
>
> Jordi quina vista, justa la fusta, punyetera mania de fer anar fonts
> microscòpiques, ha estat corregir el typo i "sudoar" com il faut :)
> ... àcies, si algun dia aconseguim organitzar algun soparet recorda'm que
> et llepi la clepsa que segur que dona sort :P

Espero que la clepsa sigui el que em penso. No facis més oferiments d'aquests
i et diré que pots comprovar la sintaxis del '/etc/sudoers' amb 'visudo -c'.