Re: sudo amb usuaris ldap

A Dijous 10 Desembre 2009, serni va escriure:
> Bones
>

>  la cosa anava bé fins que ha petat un test
> que porta integrat perquè els meus usuaris ldap no poden emprar el sudo i
> ja he presentat batalla, potinejat i de fort, instal·lat el sudo-ldap,

a veure, quin test t'ha fallat?

> afegit schemas i emprat el sudo2ldiff i què se jo, però de moment no me'n
> surto pas i com que juraria que vaig llegir un correu d'en Leo a la llista
> del lam doncs he decidit preguntar-ho a la llista amb l'esperança que ell o
> algú altri ja ho hagi resolt i em pugui guiar per aquesta tenebra.

a veure, jo no tinc instal·lat el sudo-ldap. Potser el que tinc és molt
pedestre. Però tinc els usuaris normals i corrents en el ldapi després a casa
màquina, amb el visudo faig el que cregui convenient.

D'aquesta manera, malgrat que l'usuari "no existeixi", si l'usuari
pepe.palotes està al ldap, jo tinc una entrada en el sudoers de:

pepe.palotes  ALL=(ALL) ALL

No sé si t'he ajudat. Que vol dir que els teus usuaris ldap no poden emprar el
sudo?

Leo