Re: ndiswrapper en Debian Lenny?

Per a qui li pugui interessar,

[...]
> Ara ja estic ultimant la connexió automàtica al router (amb wicd, de
> lenny-backports) [...]

La combinació wicd i ndiswrapper fa que de vegades wicd no trobi les xarxes
inalàmbriques, encara que se li digui que s'hi reconnecti automàticament.
Googlejant, em va semblar entendre que era una limitació del driver original de
Windows.  Cal manualment anar a «Hidden Network» i posant el nom de la nostra
xarxa.

A base de prova i error, però, vaig sortir-me'n amb aquesta solució:

 $ cat /etc/network/interfaces
 [...]
 auto wlan0
 iface wlan0 inet manual
 wireless-essid LA_MEVA_ESSID

Aparentment, això «ajuda» a wicd trobar el nom de la xarxa després del reboot,
però en dir-li que la gestió es farà manual, wicd l'assumeix sense problemes.

De moment, doncs, oli en un llum!

Ferran