Per cert ... divagacions fora de de tema, o no :)

Ahir a la nit, perdut amb la família pels voltants de Berga, estava mirant
la peli aquesta de la Lisbeth Salander i
companyia i mig endormiscat només aixecava la parpella del tot quan alguna
escena ho requeria i així anava passant
la matinada, amb un excés de Macs a la vista, quan en algun moment vaig
veure clarament dos terminals i en un d'ells
em va donar temps de llegir un caramull de línies que meś o menys
començaven per:

/var/lib/dpkg/info/????? ...

em vaig despertar de cop i vaig intentar transmetre als presents l'emoció
que m'envaïa en aquells instants, àdhuc
vaig intentar explicar el que hom hi podia trobar en aquell directori ...
em van mirar estrany i ben aviat vaig tornar
a aclucar els ulls però ara amb un somriure de complicitat i pensant que
el friki que els preparava les pantalles també
podia haver-li regalat a la Lisbeth unes calcetes negres amb l'espiral
vermella per fer l'escena del rampell d'amazona,
probablement en Mikael Blomkvist hagués posat la mateixa carona d'ensurt
agraït però jo encara estaria rient.

Vinga ...