Re: devicekit i gnome-power

Oh, deus!

Després d'una ressaca olímpica, com correspon a la meva categoria,
torno al planeta testing i al món paral·lel portàtil, decidit a posar
ordre al caos. Sense pietat, desafio als elements a base de aptitudes
i synaptics, ara un, ara l'altre, doncs sembla que tenen idees
diferents de com fer neteja al planeta. Com a deu just que sóc, sempre
i quan tingui prou mam per a les meves libacions, trio sempre la opció
que em sembla menys desastrosa i... com acaba tot???

Entremig de la fúria descontrolada, i traient profit de desgràcies
alienes, els dos superherois, poderosos com són, decideixen que el
pastís és prou gran per a repartir-se'l entre tots dos, però que
necessiten donar les culpes a un pobre desgraciat que, tot i estar
implicat en els fets, hagi tingut un paper menor. Però l'utilitzaran
com a cap de turc per a calmar la turba, i serà assotat, posat a la
picota i expulsat del planeta. I si el desgraciat és lleig com una
serp, millor que millor. El  món és pels guapos. I per que sembli que
s'ha fet justícia, amics i familiars del desgraciat tindran el mateix
destí.

El desgraciat en qüestió al planeta testing ha resultat ser el senyor
Serpentine, i alguns amics de la família Python.
"Serps de merda!!!" escridassava la multitud.

Observo amb tristor com les disputes humanes no han canviat en els
segles, i sempre es solucionen igual. Em ve a la memòria un tal Millet
i un tal Luigi, que són els desgraciats que serviran per a tapar la
caca dels poderosos de debò.

Me'n torno a agafar una altra turca. Ara si que la necessito.

Dionisos

El 6 / desembre / 2009 20:56, Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> ha escrit: