continuem amb l'eeepc

Be, gracies al lluis ja puc gaudir del wireless al eeepc-901.

Mirant les teves notes, lluís, m'he quedat maravellat que fins i tot sembla que hi ha un modul pel eeepc:

> paraules d'en lluís:
> del lsmod
>
> rt2860sta             450312  1
> eeepc_laptop           13012  0
> crc_ccitt               1896  1 rt2860sta

M'he dit, si el meu veí el te (en lluís) jo també!

total que faig:
[root@niebla~]# modprobe eeepc-laptop
WARNING: All config files need .conf: /etc/modprobe.d/00local, it will be ignored in a future release.
FATAL: Error inserting eeepc_laptop (/lib/modules/2.6.31-trunk-686/kernel/drivers/platform/x86/eeepc-laptop.ko): No such device

Oh! gran gurú (txasqueixo la llenga mentres alço les meves mans fent un triangle amb els dits pulgar e index, a través del qual exaleixo l'aire: fiuh, fiuh, deus de raticulín!!!)

que li haig de fer més? algun fitxer amagat per algun lloc al que li haig de cantar una havanera?

el fitxer /lib/modules/2.6.31-trunk-686/kernel/drivers/platform/x86/eeepc-laptop.ko si que existeix, te un pes de 24K.

(si ho intento amb els moduls: asus-laptop, asus_acpi tambe em diu el mateix, no es gaire original). no such device"

Per que a tu sí i a mi no? buaaaah!  buaaaah!