Re: ra0 en eeepc (o, sí, soc molt dolent)

Cagu en tot!

jajajajajaja!

ha estat instal·lar el paquet i ja tinc wifi!!!

moltes gracies resalats.

per cert lluís, a mi també m'interessa la turca, què és família de la kogorza, oi?

va, com a premi us deixo una foto que vam grabar l'altre dia al litoral del meu poble (gairebé Barcelona) en el que es veuen uns dofins que van venir a saludar-me:

http://4.bp.blogspot.com/_x2Rct2XVFq4/SvCfRG_9fDI/AAAAAAAAAKs/UhlYao348_U/s1600-h/dofins_1024.jpg

apa, gracies

El Mon, 7 Dec 2009 11:50:24 +0100
Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> va dir: