ra0 en eeepc (o, sí, soc molt dolent)

Be, jo vui ser bo, però no em deixen :)

Donada la meva falta de seguretat en els meus darrers comportaments (he perdut la càmera de vídeo, fotos i el mòbil amb gadgets semblants en els últims mesos) el que comporta una possible perduda d'intimitat tant per a mi com per a la gent que m'envolta, he decidit posar una mica mes d'intimitat als aparatets.

Llavors, per a començar a prendre mides he començat treient l'ubuntu del eeepc i posar-li una debian per tal de poder tenir les particions encriptades (tant del SO com del /home).

Tot ha anat mes o menys be. Be el temps d'arrencada de debian comença a ser molt diferent del de ubuntu que s'aixeca com un tiro, però be, la questió es que em sento mes segur. (de fet s'ha instalat com debian volia, no com jo volia, això dels lvm encriptats es bastant dificil).

Tot be, fins que m'adono que no tinc wireless. Al veure que es una atheros, intento instal·lar els sources del madwifi i m'en vaig al module assistant per fabricar-me uns moduls. El m-a peta, diu que no hi ha madwifi a squeeze. Y resulta que es cert, que el madwifi-source s'ha quedat a lenny.
Miro pels paquets i resulta que tinc mòduls per la rt2860 (la que necesita l'eeepc901) pero amb kernels de quan franco feia la mili (2.26....) quan estic fent servir el 2.31...) tambe vec que hi ha un rt2860-source, que m'el baixo pensant que amb module-assistant podria fer-lo servir.

Però no, això no surt com posibilitat a m-a. entro dins dels source (s'ha colocat a /usr/src/modules) i be, no m'aclaro gaire del que haig de fer.

Seguint una mica (no se angles) el README faig el que diu, o sigui un make. Al final dona un error 2 que no entenc per qué i em quedo sense wifi.

Que em recomaneu els que ja heu passat per aqui? (Opcions com "llença el eee a les escombreries" no valen)

apa, salutacions.

NOTA:
per tal de compartir, comparteixo una línia de log del meu kernel, que em va deixar parat l'altra dia:

Nov 28 17:18:17 hal9M kernel: [ 1823.154761] Causality violation: please reboot Universe, or email linux-wlan-devel@lists.linux-wlan.com