Re: hola volia saber si es posible fer una live del debianque tinc instal.lat al ordinador

Si, es pot, servidor ho fa tot sovint :)

Quin nucli hi tens ? Ho dic perquè amb els meś nous ( 2.6.31 ...) el nucli ja incorpora els mòduls necessaris dels sistemes de fitxers squashfs i aufs.

Tinc un paquet per a ús "personal" que pots emprar afegint al teu sources.list

debianbox:~# echo “deb http://repositori.serni.net/debian/ sid main” » /etc/apt/sources.list

debianbox:~# gpg --keyserver pgp.rediris.es --recv-keys 917BA030

debianbox:~# gpg --armor --export 917BA030 | apt-key add -

debianbox:~# aptitude -f update

debianbox:~# aptitude install makeliveusbcd-3

El seu ús és força senzill o potser jo li veig ... l'execució de

debianbox:~# makeliveusbcd /media/live Patatix usuari 2.6.31-1-686-bigmem

et generaria una live, anomenada Patatix on el teu usuari el que hi tens i que has pre-configurat es diu usuari ( no es crea cap usuari nou, és tan sols per copiar un cutre-instal·lador a algun lloc visible ), que podries instal·lar a un usb o torrar la iso generada. La versió del nucli que s'indica al final cal que estigui instal·lada a la Debian que vols "liveificar" i que has muntat a /media/live i a la Debian des de la que la generaràs, sinó s'indica una versió específica s'utilitza la que retorni uname -r.

PD: La revisió disponible al repositori no és la més actualitzada però hauria de ser funcional. Ja diràs.

El 4 / desembre / 2009 13:48, XAvi <xavier@esdebian.org> ha escrit:
hola volia saber si es possible fer una live del debian que tinc instal·lat al ordinador.

Si sabeu d'alguna pagina que estiga be envieu-me els links. gràcies.

O si sabeu com envieu-me les passes a seguir.

Moltes gràcies