ndiswrapper en Debian Lenny?

Bona nit,

a casa tenim un portàtil Acer Travelmate 2300, amb la tarja
inalàmbrica Inprocomm IPN 2220.  En aquest ordinador hi vaig posar fa
algun temps un Xubuntu 8.04 (em sembla) i no m'hi va costar gaire
configurar un ndiswrapper perquè em reconegués la tarja amb un parell
de fitxerets i2220ntx.sys i .inf que venien amb el XP original.

Malgrat tot, jo em sento molt més còmode amb Debian i ara, que per fi
he trobat el meu escriptori quasi ideal (LXDE), vaig esborrar Xubuntu
per muntar un flamant Debian Lenny amb LXDE.  Ai las!  Tot anava
perfecte fins la configuració de l'inalàmbric.  No me'n vaig
ensortir.  Seguint les instruccions, em donava aquest error:

 $ ndiswrapper -l
 neti2220 : invalid driver!

No estic segur si aquest és el problema explicat a http://lwn.net/Articles/205644/.
He provat amb un kernel de Debian Etch (2.6.18), però he tingut el
mateix resultat (invalid driver!).

He estat més d'una setmana provant-ho tot: Google em portava també a
un rpm que aparentment tenia una versió del driver que era compatible
(driver-ipn2220-2.10.03.2004-1ark.i586.rpm), fitxer que curiosament
havia estat a ftp.rediris.es, però que sembla haver desaparescut del
món digital (i l'he estat buscant amb tota la meva paciència).

He estat mirant si amb un kernel d'Ubuntu me'n en sortiria, però no he
sabut com fer-ho, malgrat algunes instruccions que he trobat però no
he sabut entendre (http://www.ubuntu-es.org/?q=node/109736).

Què puc fer?

Gràcies pels vostres consells,

Ferran