Re: Una de SSH

En/na Orestes Mas ha escrit:

Res. M'ha copiat exactament la mateixa clau que jo havia copiat abans a mà. Segueix sense funcionar.

Jo em vaig trobar un cop que no en funcionava (a l'Aula Linux de l'ETSEIB) i era per que la home de l'usuari no estava a /home (o millor dir que la home de tots els usuaris és /tmp). És el teu cas?

Ja se que es estrany però per alguna estranya raó qui manté aquella Aula va decidir que els usuaris no tenien home, tots anaven a /tmp.

No se perquè ssh no deixa amb aquesta configuració... Segurament tema de permisos de la HOME. Has mirat si la teva home i la carpeta ~/.ssh tenen els mateixos permisos que una màquina on si et funcioni?

Salutacions,
--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki