Placa gràfica, drivers NVIDIA, Gnome...

Ara que he aconseguit estabilitzar la placa gràfica, que ja em dóna la definició que vull (1280x1024) i que em funciona el Google Earth i els salvapantalles de tipus 3D (Flying Toaster per exemple), ara no s'activa el salvapantalles.

Alguna cosa deu passar amb el Gnome, ja que vaig a configurar la pantalla via Sistema/Preferències/Pantalla i quan canvio la definició, me la deixa canviar però a l'executar l'Aplica em dona el següent error:

No s'ha pogut aplicar la configuració seleccionada
Method "ApplyConfiguration" with signature "" on interface "org.gnome.SettingsDaemon.XRANDR" doesn't exist

Per canviar la definició de la pantalla he d'anar a Aplicacions/Eines del Sistema/Nvidia XServer Settings/XServer Display Configuration: cap problema.

En canvi, si vaig a Sistema/Preferències/Estalvi de Pantalla puc escollir el salvapantalles; no em dona cap error, però no es dispara quan fa l'estona reglamentària que he programat.

Misteris de la informàtica...

--

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584