Re: Problemes amb l'amic Lenny

El Thu, 27 Aug 2009 20:37:47 +0200
Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com> va dir:

> Bon dia,
> Soc novell amb Linux i em trobo amb el següent problema, desprès d'una
> actualització, a la que hi havia també el grub pel mig, l'equip no
> m'arrencà, (el grub es va dedicar a fer-me la punyeta).
> Un cop he pogut fer-lo anar, ara em diu que no puc instal·lar cap paquet:
>
> *PC002:/home/test# aptitude install g+++*
> *S'està llegint la llista de paquets... Fet *
> *S'està construint l'arbre de dependències       *
> *S'està llegint la informació de l'estat... Fet*
> *S'està llegint la informació d'estat estesa      *
> [...]

Jo diria que el paquet grub està mal instal·lat. proba a fer un aptitude clean(et neteja la chache dels paquets que ja t'has baixat i que pot ser tenen errors), aptitude update i un aptitude upgrade (sense demanar-li que instal·li cap paquet) a veure si s'arregla, i si no a veure quin error dona.

sort.