________________________________

De: Daniel [mailto:daniel.elias@gigamail.cat]
Enviat el: dc. 19/08/2009 17:08
Per a: Jaume Carreras
Tema: [Fwd: Problemes amb el driver de la placa gràfica]

Ja funciona. Amb el module-assistant (m'ho han recomanat els del forum
de Debian) he aconseguit instal·lar el driver. Llavors, amb les
utilitats del Nvidia Xserver Setting he aconseguit posar la definició a
1280x1024 i bé.
Ah, però en el moment que he reiniciat el sistema, a l'hora d'entrar el
Gnome s'ha quedat amb la pantalla negra. Per arrancar, he arrancat amb
el DVD del Càtix; de sempre, el Càtix arranca amb la definició de
1280x1024.
Se m'ha acudit de copiar al xorg.conf la instrucció corresponent al
xorg.conf del Càtix:
Section Device
    Identifier   "nVidia Corporation NV17 (rev a3)"
End Section
I funciona!

Gràcies per tot.

Cordialment,