Problemes amb Google Earth

Hola:

No em funciona el Google Earth, ni el 4.3 ni el 5. No fa res: ni engega la pantalla inicial ni carrega ni res de res de res. L'engego des de un terminal i dóna el missatge "Violació de segment". Això no volia dir alguna cosa de permisos?

Per Internet he trobat algun comentari sobre que el 4.3 no funciona en determinats processadors, però a mí sí que em funcionava. És a partir de la reparació que ha deixat de funcionar.

L'he reinstalat dues o tres vegades i nothing de nothing.

Algú s'hi ha trobat?

Gràcies.

--

Daniel Elias