Re: Drivers NVIDIA

quan dius que no et funciona és que no el pots instal.lar o que quan
l'instal.les després no va bé?

Tinc una altra targeta però per si et són d'ajuda les indicacions:

Per una G7 nvidia tinc el driver 185.18.31 (NVIDIA-Linux-x86-185.18.31-
pkg1.run)

i el kernel 2.6.30-1-686.

En actualizar el kernel fa dos dies em va deixar de funcionar el driver antic
i per poder instal.lar el nou vaig fer servir el module-assistant amb l'opció
de Preparar el sistema, per després executar l'script baixat des de NVIDIA.

Suposo que no et servirà de gaire perquè les targetes són diferents, però
abans em portava molta feina tenir tots els arxius del kernel a punt per
instal.lar els drivers però amb el m-a me'n surto i tot.

Xavier

A Dimarts 18 Agost 2009 22:09:02, Daniel va escriure: