Drivers NVIDIA

Hola:

Després d'una avaria a la controladora dels discos durs que ha durat un mes, ahir vaig recuperar el meu ordinador en plena forma. Però a l'actualitzar el software, em trobo amb un nou kernel (2.6.30-1-686) a més del que feia servir (2.6.26-2-686). I el que és més emprenyador, ara no em reconeix cap driver de la placa NVIDIA GeForce4 MX440 GPU.

He anat baixant amb el temps unes quantes versions del driver NVIDIA-Linux_x86-96.43.xx-pkg1.run; les versions són la 43.01, 43.05 i la darrera 45.11; tret de la darrera, la resta han anat funcionant normalment.

He estat remenant per Internet i no trobo res que s'assembli. Algú s'hi ha trobat?

Gràcies per tot.

Cordialment.

--

Daniel Elias