Re: r8169 MAC desconeguda

Hola,

Xabi, mai m'he trobat amb l'error però si trobes quines mac's t'accepta, o alguna amb la que no peti pots canviar la mac de la teva targeta amb el "macchanger". Potser et permet fer un pedaç per anar fent....

Salut!

El 11 / agost / 2009 21:21, Pere Nubiola Radigales <pere@nubiola.cat> ha escrit:
Amb el error del fired no et puc ajudar. Peró el canviar la madwifi
per el ath5k es relativament senzill.

Fes un grep del ath_pci al directori /etc/modprobe.d
grep -R 'blacklist ath_pci' /etc/modprobe.d
sino vaig errat el fitxer es diu quelcom referent a madwifi.

descomenta les linies que es refereixen a madwifi i comenta les linies
que es refereixen a la ath

salva el fitxer i fes un /etc/init.d/hal restart i un etc/init.d/udev
restart i tindries que tenir activat el ath5k.

fes un iwconfig per verificar el nom del dispositiu sense fil (el meu
actualment es un wlan0)

Si no trobes el black list aquest es el que te que quedar. Ho pots
copiar dintre del fitxer blacklist,conf. Jo fa temps que el faig
servir i em va força be.

#blacklist ath5k

## madwifi (non-free)
blacklist ath_hal
blacklist ath_pci
blacklist ath_rate_amrr
blacklist ath_rate_onoe
blacklist ath_rate_sample
blacklist wlan
blacklist wlan_acl
blacklist wlan_ccmp
blacklist wlan_scan_ap
blacklist wlan_scan_sta
blacklist wlan_tkip
blacklist wlan_wep
blacklist wlan_xauth

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
          pnubiola@fsfe.org
          pere.nubiola@gmail.com

El 11 / agost / 2009 20:20, <xabi@nodo50.org> ha escrit:

> hola!
> estava navegant i de cop es talla la connexió amb fil, i em salta a
> l'antena. les llumetes de l'ethernet han deixat de funcionar; després de
> reiniciar-ho tot (sistema inclòs) reviso els logs i em trobo que:
>
> r8169 0000:02:00.0: unknown MAC (27a00000)
> eth0: RTL8169 at 0xf8842000, 00:1e:68:b7:a6:8a, XID 24a00000 IRQ 219
>
> he mirat pel google i em trobo que sembla un bug d'un kernel que no tinc
> encara instal·lat; i no entenc res perquè no sé trobar "la reparació"
>
> debian lenny amb el 2.6.26-2-686 en un acer aspire one

> [...]

Encara no saps què és Bolonya? www.bolonya.org

Julià Mestieri

       .---.
      |o_o |
      |:_/  |
     //    \ \
    /'\_   _/`\            Usuari de linux num: 369329
    \___)=(__/               Linux user number 369329