Re: se'm congela l'amd64

Escric per dir que em sembla que ja està solucionat, però no he trobat
exactament la causa.

Repetint la instal·lació des de 0, sense ndiswrapper, sense drivers
propietaris de la nvidia, sense el flash propietari d'adobe, sense
l'encriptació de LVM xifrat, m'ha compilat un kernel 2.6.30 perfectament i
funciona tot estupendament ¿?

Amb l'excepció del xifrat, la conclusió que em queda és que es viu
millor sense drivers propietaris :)

PD: i el xifrat probablement el faré via el viejo estilo loop-aes...

xavi

On Sat, 8 Aug 2009 14:17:50 +0200, Pere Nubiola Radigales
<pere@nubiola.cat>