Re: se'm congela l'amd64

On Sat, 8 Aug 2009 13:24:25 +0200, Pere Nubiola Radigales
<pere@nubiola.cat>
wrote:
> Que vols dia r amb s'em congela el ordinador?. El teclat i el mousse no
> responen o ho fan molt lentament?

Deixen de respondre les X i el teclat. Es congelen les finestres. Si li
pitjo el bloq num m'activa les tecles numèriques, però no respon a res
més. No em deixa tampoc entrar des de fora via ssh.

A /var/log/messages i a /var/log/syslog no surt cap error. Únicament em
surt un error "hda-intel: Invalid position buffer, using LPIB read method
instead".

?

> A mi aixó amb passava amb el portatil. El problema era del DVD. Mira si
es
> un TS-L632D (lshw -c disk)
>
> Un error amb la rom del dispositiu, provoca un bucle de errors del kernel
> que acaba menjant-se la cpu, fent que el teclat i el mouse tardin molt en
> respondre i amb certs moments fer que no hi hagi practicament resposta.
Amb